Πέμπτη, 1 Μαΐου 2008

«Πασαρέλα» από 22 θρυλικά «σκαθάρια»



Κλιματισμός, αερόσακοι, υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα και κεντρικό κλείδωμα, αυτόματος πιλότος και δορυφορικό σύστημα πλοήγησης είναι λέξεις άγνωστες σε αυτόν. Αντίθετα, έχει στον βασικό του... εξοπλισμό μια ιστορία σχεδόν 70 χρόνων, έναν σχεδιασμό κατά πολλούς αξεπέραστο μέχρι σήμερα και τη φήμη του πιο επιτυχημένου μοντέλου στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκίνησης.

Ο θρυλικός «σκαραβαίος» της Volkswagen έχει ακόμα και σήμερα φανατικούς οπαδούς, που σε πείσμα των καιρών αρνούνται να αποχωριστούν το αγαπημένο τους «κατσαριδάκι» και οργανώνονται σε κλαμπ για να το διατηρήσουν «ζωντανό» στους σύγχρονους αυτοκινητοδρόμους.
Η «Σκαθαροπαρέα» είναι το πιο πρόσφατο απ αυτά, έχει την έδρα της στη Λάρισα και συγκεντρώνει μέχρι σήμερα 22 «κατσαριδάκια» από τη Λάρισα και τα Τρίκαλα. Το Σάββατο αυτά έδωσαν ραντεβού στον λόφο του Φρουρίου στη Λάρισα, «πόζαραν» στον φακό και έκαναν τη βόλτα τους μαζί, δίνοντας ένα ρετρό χρώμα στους δρόμους της θεσσαλικής πόλης.
«Ο σκαραβαίος είναι κάτι παραπάνω από ένα μέσο μεταφοράς. Είναι ό,τι πιο ωραίο έχει γίνει ποτέ σε τέσσερις τροχούς, ταυτισμένο με την ιστορία της αυτοκίνησης», είπε στο «Εθνος» ο Γ. Ταρατόρας, που έχει στην κατοχή του δύο μοντέλα, του 1973 και του 1979, και ήταν αυτός που ξεκίνησε πριν από έναν χρόνο την ίδρυση της «Σκαθαροπαρέας».
Τα μέλη της συγκεντρώνονται μια φορά τον μήνα, ανταλλάσσουν εμπειρίες, οργανώνουν συχνά μαζικές εκδρομές και συνεργάζονται για τη συντήρηση και την αγορά των ανταλλακτικών. «Παρ όλο που τα χρόνια έχουν περάσει, είναι ένα αυτοκίνητο σχετικά αξιόπιστο, με μικρές βλάβες και με φτηνή συντήρηση, ενώ ανταλλακτικά θα υπάρχουν για άλλα τουλάχιστον 50 χρόνια», λέει ο Γ. Ταρατόρας.
ΒΑΣΙΛΗΣ ΙΓΝΑΤΙΑΔΗΣ





Δεν υπάρχουν σχόλια: